2010. október 18., hétfő

Bocijány


Az az igazság, hogy a Minibocinkra semmi panaszom nem lehet, lelkesen beszivornyázza a napi fejadagot, áldom az eszem, hogy nincs mérleg, így eszik, amennyit jólesik, hurkái megvannak, ruháit növi ki, semmi baj nem lehet. Szerintem a helyi gazdaságban akármelyik kis boci mellé beállhatna, lehet még le is körözné őket, a sajátos manccsal dagasztós figurával. A tépő pozíciót annyira nem díjazom, és kicsit félve gondolok arra, amikor majd mindezt pár foggal fogja kiegészíteni. Bár nyáladzik, mint állat, de a kergemarhakórt mereven elutasítom, egyszerűen iszonyúan fogzik, így mindent megeszik ami a szájába kerül, tegnap esti félhomályban a tesco katalógust fogyasztott el, a csirkemelles képet, már konkrétan a szájából kotortam ki. Amit nagyon szeretek, hogy mondjuk eszünk, odafordul, habzsol, elengedi felnéz rám és vigyorog. Igazi görögös dicséreteket kapok, akkorákat böfög, hogy lobog tőle a hajam. Azt hiszem a felpuffadást is elkerüljük, alul is ereget bőven. tegnap délután éppen felébredt és hogy finoman fogalmazzak, nem éppen tejszagú babaillata volt, ezt a nővérének 1cm-ről azonnal meg kellett szagolni, a kis szemtelen pedig odadurrantott neki, de akkorát, hogy Szonja hátrahőkölt, pedig ebben a témában ő is ott van a szeren. Igen , nincs jobb dolgom, így hétfő esős reggel, mint a gyerekeim fingjáról írni, evvan, megtehetem. Még mindig jobb, mint a hüvelygombareklám a tv-ben, nem??? De! Amúgy meg kialvatlan vagyok, a kicsi szaporítja magának a nedűt, nem, nem éjjel kell, hanem 5-kor, aztán meg fél hétkor, jham, persze most meg feldobott lábakkal elégedetten hortyog. Azért így én is kibírnám, hogy két kaja között játszok egy sort, majd hortyogok. Bírom a fejét na, nem igazán zavartatja magát semmiben, csak ne zavarják meg az életfunkcióit, nem mozdítsák ki a napi rutinból, a nagyszülősdit gyakorlatilag ölben töltötte, nem tetszett neki a klíma, na ok 2x volt náluk és körbegügyögtem mindenki. Azért néha úgy belenéznék a buksijába, hogy mit gondolhat, hát vannak tippjeim: múúú nekem dumálsz??? ez most komoly, hogy gügyögsz nekem? áááhh inkább a tejcsárdát dugnád a számba. beszartam vazzeg, új pelus kéne vágod? Hagyjál már lógva aludni akarok, inkább szabadíts meg ettől a méteres törpétől, aki rázza nekem itt azt az idióta csörgőt, ahelyett, hogy hagyna aludni. Mi van? Megint sapka, megint séta, na neeeee, a babakocsit felejtsd el vááágod? Fürdés az jóóóóó, naaaagyon jó. Jóéjt, hmm azé szeretlek...idedobnád még egy kicsit a tartályt...kösziii

Nincsenek megjegyzések: