2010. október 6., szerda

Djága Bjuni!




Előszöj is engedd meg, hogy megköszönjem azt a gyönyöjű képeslapot, amit kaptam Tőled nemjégiben. Oké-oké, hogy Kijának is szólt, dehát tudod ő még kicsi, a mi kapcsolatunk pedig teljesen más. Nagyon öjülök neki, hogy ilyen könnyedén vetted az ojit, azéjt az már olyan nagy dolog, hogy valaki ojodába jáj. Anya azt mondta, hogy sajnos nekem még sokat kell aludnom amig mehetek, de én kitajtó vagyok és kivájom. Anya azt is mondta, hogy ma van a névnapod és hogy ilyenkoj illik ám a bajátainkat felköszönteni. Mivel én úgy érzem, hogy mi annak ellenéje hogy a távolság miatt sajnos nagyon jitkán találkozunk igenis bajátok vagyunk, ezéjt itt kivánok Neked
NAGYON NAGYON BOLDOG BJÚNÓ NAPOT! SOK AJÁNDÉKOT! PUSZIT, ÖLELÉST ÉS NAPSÜTÉSES VIDÁM NAPOT! PUSZILLAK SZONJA!

Mindezt elgügyögi Neked Kira is, aki már nagyon várja, hogy megismerhessen, mi is sok boldogságot kívánunk Lili néni és Bundi bácsi!

Nincsenek megjegyzések: