2010. október 8., péntek

Őszi (n)agytakaritás







Az a nagy harci helyzet, hogy kronológiailag marhára le vagyok maradva magamhoz képest. Amikor bejött nálunk a múlt héten a 3 napos monszun, gondoltam épp itt az idő, hogy nekiugorjunk a szekrényeknek. Aztán meg látva siralmas végeredményt rögtön az jutott eszembe, hogy mennyire cserélnék Siccel szekrényt, egy darab nem jönne rám belőle, de akkor is már csak a látványért megérné. Messzemenő következtetésre jutottam, amit közöltem is Bundival, miszerint van kb 15db különféle pizsamám és hálójucim (ahogy Szonja mondaná), ebből én rögtön azt a következtetést vontam le, hogy sokkal több pihenésre lenne szükségem. Nameg, hogy elszürkültem, de tényleg, nincs szines őszi-téli ruhám, na nem mintha vennék, de akkor is, furi. Aztán meg előszedtem Szonjának a sapijait, na ebből nagy móka kerekedett, ő mindent felpróbált, nekem meg klikkelni kellett, na ezért a sok kép a kalapos hölgyről, aki mostanában bojkottálja a blogírást, nem alszik ugyanis délben, semennyitse, bevonul, megnéz egy mesét, kikapcsolom a tv-t, kijön és közli, hogy felébredt. Mostanában akkor vághatom le a törpszli körmeit, ha utána kilakkozom, 4 évesen meg mi lesz vazzeg, a fürdésért köldökpiercing cserébe. Mondjuk az tuti nem megy ebbe a hasba ami neki van, nincs az a végigtetovált napszemüveges apsi aki enek a gyereknek megtalálja a köldökét a bébiháj alatt:). Furcsa ám látni, hogy egyre inkább olyanná válik mint én, jó úgy sétálni hogy egyre magasröptűbb beszélgetéseket folytatunk, a tegnap délutáni témánk, miért van pacikaka az úton, az egész emésztési folyamatot el kellett magyaráznom a végtermékig.
Kirababa meg egy tünemény továbbra is, azt is elnézte nekem, hogy 4.5 hónapja mérgezem. tegnap nem kicsit pánikoltam be, ugyanis kaptam egy fülest, hogy azért nem lehet kapni Vigantolt(D vitamin), mert bevonták, ugyanis a gumidugójából idegen anyag oldódott a cseppbe, majd a következő sorban megnyugtattak, hogy de ebből em került forgalomba egy sem, majd felsorolták a gyártási számokat, ühümm nekem volt ilyen itthon, sőt kétszer nem tudtam venni a patikában, két különböző sorszámmal nem kaphatót. Meg az a kb 10 barátnőm sem akinél szintén ilyen van a szekrényben. ez nálam úgy kiveria biztositékot, főleg, hogy erről még a védőnő, orvosunk, gyógyszertárunk sem tudott, de én a mezei anyuka, én igen. Úgyhogy, most hajtóvadászat van, Vigantol után, mert helyettesitő gyógyszere az nincs, napoztatás az már alig-alig van. Ez a nap már csak arra jó, hogy rávilágítson, hogy rá kellene izgatni magam az ablakpucolásra is. Mondjuk este, amikor önhibámon kívüli mérgezést ecseteltem a gyereknek, szerencsére megbocsátott, legalábbis nagyokat vigyorgott a törölközője alól.
Szóval a leltár. 3zsák ruha, 2zsák játék, ezek mennek a családsegítőbe, 2 db gyerek ők maradnak, a kicsi tegnap átszuszmákolta magát hátról-hasra, de beszorult még a keze maga alá, haláli volt és egyben léleksimogató az az erőlködés. 1 db férj is marad, vigantol és további gyógyszerek megsemmisítve, ablak koszos, de még kilátni rajta és cak szerdáig mondanak jóidőt, utána már nem fog zavarni:) Szóval jól vagyunk...:)

Aranyköpések:

"Anyaaaa, tesónak kopasz a hajaja."

Pakolás közepette. " Most Te csináltál kupit anya!"

Szonja énekel:
Bimbó vagyok jee jeee (Süsü)
Tente baba, alszik a bimbó (Altató Kirának)

"Bejöttem anya az udvarról, az a gondom, hogy kakálnom kell."

"Becibázzuk!" -becipzározzuk

- Itt lakik bjekk.
-Ki?
-Bjekk!
-Kiii?
-Jaj anya, hát béka lakik itt.

"Anya büdi a talpam megmosod?"




3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Képzeld,beszéltem a dokinkkal.Ő sem tudott róla:)))Majd utána néz.Úgyhogy amint szentem felkel,postázok neked vigantolt,hogy ne izguld magad halálra.Millió pussz:Hencsi

gneke írta...

Vigantolhoz: Én már tavasszal is ezzel fertőztem a gyerekem, ugyanis én még Áronnak is adom, nálunk az a szabály, hogy 3 éves korig. Szonja már nem kap? (valahol csak egyéves korig adja a gyermekorvos azért kérdem). Még 5 hónapról lenne szó.
Tippek: cseppentőcsere, hátha az nem a hibás sarzsszámú gumidugós lesz...
Anyósom patikában van, kérdeztem, náluk csak a felsorolt bevonandó tételekből van készleten.

Lili írta...

Hencsikém köszi, azzal kitartunk egy darabig.

Gneke, az a baj, hogy már a bontatlan dobozban érintkezik a gumidugó az oldattal, ami beleoldódott Kira születésétől ezt kapta, szóval nem akadtam ki. Nálunk is javasolják,de 1 éves kortól, csak az őszi-téli időszakban, de Szonjánál már akármilyen multivitaminnal tudom helyettesíteni.