2010. október 14., csütörtök

Egyszercsakvolt gödöralja


Reggel még minden jel arra mutatott, hogy sikeresen megirhatom az éves gödöralja posztomat, a mindehhez méltó világvége hangulatban. Hajnal hatkor a sűrű ködben mentem át a boltba és azon morfondiroztam, hogyha most elkapna egy szatir, én lennék az utolsó megtámadottja, mert ha letépné róam a dzsekit, kisebb sokkot kapna a malackás hálórucitól ami alatta van. Jhamm kérem ennyire voltam depis, pizsiben mentem boltba, hogy itthon ne kelljen sokat vesződni visszaöltözéssel. Amúgy meg tényleg elszakadt a cérna, vagy betelt a bili, kicsit sokkot kaptam. Szóval igyekszem azon túllépni, hogy itt vagyok napi 24 órában a két gyerekkel, immáron3 éve, hogy csak magamra számithatok. Tudom én, hogy Bundi értünk dolgozik, de folymatosan este 8-kor ér haza, amikor már vagy alszanak a lányok, vagy fürdetés közepén járunk. A Zanyám 20km-re innen él és havonta 1x jön fel fél napra, akkor is csak azért, hogy előkészítsem a gyógyszereit. Persze van segitségem olyan értelemben, hogy ha valami nagy gáz van van kire számítsak Azonban olyanra, hogy figyi elmennék egyedül vásárolni, ülnék egy órát a kádban, elolvasnék egyben 20oldalt egy könyvből, vagy csak feküdnék és nézném a plafont, úgy hogy nem lóg rajtam egy kiskorú sem. Tudom, hogy ezek nem nagy dolgok, de nekem most azok, kivennék egy nap szabit na....Szóval ma reggel ezek mind a ködös hidegben kavarogtak az agyamban, meg az is, hogy a fő elfoglaltságom mostanában a póniló farkának a befonása, ami nem rossz, csak értitek na... Aztán kilenctől kezdett kiülni a vigyor az arcomra...megjelent a barátnőm, hogy k... hideg van kint, hozott nekem meleg pogit. Aztán a bátyám jelent meg, beugrott a kávéra és ez még csak a kezdet. Megjelent Náncsi barátnőm, Lajosával és Málnával. Na az a csaj bakker, rájöttem miként üzemel, kályha, szeretetkályha, melengető, meg se kell hozzá szólalnia.Fotót nem enged magáról, így csak sejtetem ki ő, aki jobban meg szeretné ismerni, itt a blogja, sirvaröhögős, olyan, mint ő saját maga. http://nancsiskodok.blogspot.com/.
Szóval az önsajnálatos napomnak vége, tudom, hogy hosszú tél jön és fogok még itt rinyálni, de süt a nap, még a felhők fölött is.Szonja radarjaival csak annyit mondott, ugye anya jönnek majd megint játszani???Hiába no, a szeretetradarjaik még a minimanóknak a legerősebbek.
Köszi Náncsi!

Jham és egy vicc, nem szoktam ilyeneket megosztani, de most muszáj, én kérek elnézést érte, de tényleg:)
Doktor úr, a feleségem terhes lett, ezért szeretném megkérdezni, hogy ezentúl hogyan csináljuk a szexet?
- Hát kedves uram, az első hónapokban csinálhatják teljesen normálisan, majd a terhesség középső szakaszában térjen át a kutyapózra, végül az utolsó harmadban a farkaspózt ajánlom.
- Farkaspóz? Hát az meg milyen?
- Ül a lyuk mellett és vonyít...

3 megjegyzés:

Wattacukor írta...

Akkor most már tudod, hogy ha gödör alját látod közeledni, gyorsan Náncsipirint kell iratni :D

MammaLemone írta...

meg a gödörből már csak felfelé vezethet az út :)

Ágnes Rita írta...

Meg, hogyha én egyszer azt mondom menni fogok, csak 4 hónapot kell várni és igaz véletlenül, de megyek is:DDD neírjá rólam szépet mer bogár megy a szemembe:D