2010. október 17., vasárnap

Kétésfeles



Jó-jó tudom, hogy tegnap volt, de az az igazság, hogy teljesen megfeledkeztem róla. Tudom-tudom ez nem nagy dicsőség de reggeltől-estig úton voltunk, szóval vehetjük úgy, hogy ez volt a 2.5. születésnapi ajándéka dednek. Most jöhetnék azzal, hogy hihetetlen, hogy ekkora, hogy ennyi mindent tud,ésatöbbi ésatöbbi. Én még mindig azon vagyok leragadva, hogy ő van, de tényleg, nekem még mindig ott villog a gondolataimban a meddőség lámpa, sőt azt hiszem ez már ott is marad. Holott most itt ül a lábamnál és éppen egy műanyag kb 20cm-ées dobozba szuszakolja befelé a 40-es lábamat. Tegnap cipőket próbáltuk télire, gondolom innen a nagy cipőmánia. Szóval dicsérhetném agyba-főbe, amit gyakran meg is teszek, de most jöjjön egy kis ízelítő a csibészségeiből. ha valamit nem akar, akkor nagyon nem akarja, aztán lehet, hogy 5 perc múlva meg nagyon akarja, amit eddig nem akart, na ehhez kellen idegzetek. Ilyen például a kakaót kérek, neeem inkább teát kérek, neem kakaót. Na ilyenkor szakad el a cérna és nem kap semmit. Nem alszik, amibe már beletörődtem, de abba nem tudok, hogy direkte módon költi a Kicsit is, csakis tombitával lehet játszani alvásidőben, ha nem akkor meg felpuszilgatni, amíg anyja pisil. 5 perc alatt képes egy komplett óvodai csoportot meghazudtoló kuplejárt csinálni, az összepakolás mint olyan már sokkal időigényesebb feladat. Utálja a zokni, sőt ha pisil leginkább levesz mindent és bedobja a szennyesbe, hogy piszkos,. ha 5 perce vettük fel akkor is, szerintem nudista lesz. Állandóan ugrál, mindig és mindenhonnan, félelemérzet nélkül. Minden tevékenység után kezet mos szappannal. Állandóan szembeköpi az apját a fogmosóvízzel és ezen gurgulázva röhög. Apafüggő, olyannyira, hogy ha hazaér az apja azonnal (éhesenkoszosanbüdösenfáradtan) juátszani kell. Mostanában vega, nem eszik húst, helyette állandóan pirítóst enne mondjuk pizzával. Az új ételeket nem kóstolja meg, na ettől is kivagyok, mert oké, ha nem szereti, de hogy tudja valamiről, hogy nem szereti, ha meg sem kóstolja??? Mostanában idegenekkel bizalmatlan, oké, hogy csak 5 percig, de majd le rántja rólam a gatyát. Mindent azonnal és most akar, borzasztó akaratos. Kezdi utálni ha fényképezem, állandóan dolgozik (pakol). Egyre gyakrabban szelektív a hallása, a kérsz egy tejszeletet mindig meghallja, a légyszives hozd ide ezt vagy azt soha. Az a nagy helyzet, hogy a mindennapi apró kis stiklijei ellenére vagyis éppen ezért, napról-napra egyre jobban szeretem.

Aranyköpések:


"Úszok anya.......asztalon!"

***

Lejárt a mikró Bundi levesével:
"Apa csipog az ebéded."

***
"Szent Habakukk , kibojult a víz. " - Malacka után szabadon.

***

"Neked nagy a segged, bizony, nekem kicsi a fenekem." - igen, nekem mondta.

***
"Amikor picibaba voltam, pelust használtam."

***

"Anya nekem is kell a cicimre tartó."



2 megjegyzés:

Zsuci írta...

Hogy megvigasztaljalak: szerencsés vagy, hogy csak öt perc múlva gondolja meg magát! Marci, ha olyanja van, akkor még be se fejezi szinte a mondandóját, hogy mit szeretne, már önmagát vétózza meg egy erős, határozott "NNNNNEMMMMM"-mel. És ezt csinálja hosszú perceken keresztül. Nem mondom, hogy egyszerű túlélni.

Névtelen írta...

Remélem vettél a kedvenckém cicijére tartót!!!
Imádom,nem vitás.Bár az biztos,hogy csak akkor megyek majd hozzátok,ha lefogytam:)))
Puszi:Hencsi