2010. október 25., hétfő

Szófogadó a jány, na :)


Az az igazság, hogy nagy már de tényleg, amennyire nő ő éppen annyira a szája is. Hmmm, azért elgondolkodtató mi lesz a Kicsivel szájilag ilyenformán. Nem egy öltözködős típus, leginkább egy szál pólóban lenne nonstop. Meg úgy mostanában semmit nem akar, kb 2 percig, vagy még kevesebb ideig. Közben meg annyira csipem a humorát. Ma reggel is jön, asszongya: Én vagyok az álarcos bandita. Mondom ezt meg honnan szedted, Mire ő a szekrényből. Egyre inkább szokásai alakulnak ki, mániákus kézmosó és szétpakoló. Wc-re csakis simán ül rá, a wc szűkitő smafu, mo ndjuk a popsiméretét elnézve, az a veszély nem fenyeget, hogy beleesik. :) Kezdi azért szekálnia Kicsit, mondjuk húzza hason meg ilyenek, de a Kicsi még bírja, szóval egyenlőre nem szólok bele a falkavezér harcba. Azt hittem , hogy nem változnak már jelentősen, de mégis szemtől.szembe. egyre nagyobb csibész, amolya a szeme se áll jól tipus. A Zapját 3mp alatt csavarja az ujja köré egy-egy nagyobb disznóság után. Most éppen laticellből épitenek házat az udvaron és Bundi meg van sértődve, mert ő épít, Szonja rombol, ez a munkamegosztás. Gyakorlatilag 5 percenként összevesznek valamin, mint két morgós medve, aztán 5 perc után meg visítva hancúroznak. Alakítják egymást ők is rendesen. Én meg megtaláltam a régi videókat is, mintha sosem lett volna kicsi ez a prücsök, de tényleg. El sem hiszem, hogy ez a nagyszájú visszafeleselős Humor Herold az én picikém volt, nem is olyan rég. :)

Nincsenek megjegyzések: